Livrare, transport si retur

Livrare (zile lucratoare)

Pentru produsele aflate in stoc (Stoc magazin):

         *** 1 – 2 zile Romania

         *** 3 – 5 zile in Europa

         *** 10 – 45 zile, exceptie UE

Pentru produsele aflate in stoc furnizor UE:

         *** 3 – 10 zile, livrare Romania/Europa

         *** 10 – 45 zile, exceptie UE

Pentru produsele aflate in stoc furnizor Asia:

         *** 7 – 45 zile, livrare Romania/Europa

         *** 10 – 45 zile, exceptie UE

        Cost Transport

         *** taxe curier in functie de zona Romania

         *** 15 € taxe curier Europa

         *** taxe curier in functie de zona exceptie UE 


Nu vom fi responsabili pentru niciun fel de intarziere in ceea ce priveste vamuirea sau transportul, deoarece acest lucru este in afara controlului nostru.



Retururi

Politica de returnare

Renuntarea la cumparare

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.

Twist Shop - Ana Twist SRL-D va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat.

Definitia contractului de vanzare: orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informeaza Twist Shop - Ana Twist SRL-D cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie, mail ). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

Obligatiile care revin Twist Shop - Ana Twist SRL-D.

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii in cazurile: produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site, produs nefunctional in primele 48 ore de la receptie, produs livrat gresit (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in termen de 2 zile lucratoare de la receptionarea produselor.

Obligatiile care revin consumatorului

Produsele sunt inmanate Twist Shop - Ana Twist SRL-D personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Produse excluse, fara drept de returnare

a. Licente software;

b. Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);

c. Imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate

d. Produse cosmetice sau de ingrijire personala daca au fost utilizate, testate sau dupa caz desigilate, din motive de protectie a sanatatii clientilor sau din motive de igiena.

e. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);

f. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);

Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri (nesemnalate ca si defecte estetice din fabrica in primele 48 de ore de la receptionarea produsului);

Electrocasnice mici folosite sau cu urme de uzura sau desigilate:

masini de tocat, aspiratoare, mixere, masini de facut paine, roboti de bucatarie, storcatoare de fructe-legume, mixere si blendere, expresoare, rasnite, masini de gatit,  Exemplu: cafetiera nu trebuie sa fi fost folosita, blenderele / mixerele de bucatarie nu trebuie sa prezinte urme de utilizare, cuptorul de paine nu trebuie folosit,  etc.

Produse pentru bucatarie si servire -   se pot returna vasele si ustensilele pentru gatit, tacamurile si produsele pentru servit doar daca sunt sigilate

Becuri, lanterne, prelungitoare, baterii, acumulatorii si incarcatoarele doar daca sunt sigilate.

Produse de ingrijire personala sau accesorii medicale utilizate: aparate de tuns, aparate de ras, epilatoare, perii rotative, termometre, etc.

Produsele cosmetice care prezinta cutie si folie sigilata in momentul vanzarii si parfumurile. Produsele care nu mai au ambalajul original complet in care au fost livrate nu se mai pot returna. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Produse de intretinere & cosmetica auto desigilate / folosite  insotite de eticheta originala si integra

Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).

Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.

Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).

Produs nefunctional in primele 48 ore de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit (dupa caz rambursarea contravalorii acestuia) cu un produs functional, in urma notificarii scrise in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.

Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe site-ul nostru catre Departamentul Suport Clienti in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Returnarea produselor la sediul Twist Shop – Ana Twist SRL-D se poate face de luni pana vineri in intervalul 10:00 - 18:00. Va recomandam expedierea prin curier.

Mentiune 

In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.

Nota Finala

Bunurile care figureaza pe factura emisa intra sub incidenta liberului tranzit in cadrul Comunitatii Economice Europene si nu au fost modificate in niciun fel. Natura produselor incluse necesita ca, atunci cand sunt vandute consumatorului, sa se faca intr- un mediu care sa nu deterioreze imaginea marcii in nici un fel, ca articolul de vanzare respecta standarde de calitate optima, cu optiunea de asistenta personalizata de catre personal calificat si angajamentul de a nu discredita niciodata brandurile selectate care fac parte din factura. Acceptam numai cererile de daune care se datoreaza unei probleme de fabricatie sau incomplete, iar in aceste cazuri vom fi notificati in termen de 48 de ore de la primirea produsului/produselor prin email sau formular contact site.

Nu acceptam daunele de orice natura cauzate de client.

Viziteaza site-ul Twist Shop pe ShopMania